الخميس، 20 أغسطس، 2015

تحميل اغنية نوال الزغبى ياجدع mp3

تحميل اغنية نوال الزغبى ياجدع ,سمعنا اغنية ياجدع كاملة لنوال الزغبى 
اغنية ياجدع نوال الزغبى 2015 -الاستماع الى اغنية نوال الزغبى ياجدع 
تنزيل اغنية ياجدع نوال الزغبى من البوم مش مسامحة , تحميل البوم مش مسامحة 
كامل mp3 ,تنزيل البوم مش مسامحة لنوال الزغبى ,كلمات اغنية ياجدع نوال الزغبى ,كلمات اغنية ياجدع 






كلمات الاغنية 
مين جوه قلبى غيرك ياقلبى هو انت زيك بقى فية 
دا انت اللى زيك فى الدنيا ديه مش سهل ابدا تلاقية 
دا انت فاهمنى  اقربلى منى وحبيب قلبى اللى بموت فية 

 ياجدع ياجدع ياجدع
انا حبيتك ياجدع 
على حسك انا ادلعت دلع 

مين جوه قلبى غيرك ياقلبى هو انت زيك بقى فية 
دا انت اللى زيك فى الدنيا ديه مش سهل ابدا تلاقية 
             دا انت فاهمنى  اقربلى منى وحبيب قلبى اللى بموت فية
ياجدع ياجدع ياجدع 
انا حبيتك ياجدع 
على حسك انا ادلعت دلع 

انت اللى فيهم بالعند فيهم اختارتك انت وعيزاك 
صورتك فى عينى ولا يملى عينى غيرك وعايشة على هواك 
ولا قبلك انت ولا بعدك انت من امتة وانا بستناك 


صور البوم مش مسامحة

 للتحميل اضغط هنــــــا


لمشاهدة الاغنية يوتيوب هنا 


2 التعليقات :

غير معرف يقول...

بصراحة اغنية جامدة

mona يقول...

نوال الزغبي انها نجمة لبنان والعالم العربي الاولى، كل الموجودات بالساحة عاديين، لكن نوال ملكة عليهم

إرسال تعليق

ضع تعليق اذا أعجبك الموضوع

ضع تعليق اذا أعجبك الموضوع

 
Design by myphone ماى فون : ق,ب,م