الجمعة، 21 أغسطس، 2015

أغنية سعيد الهوا انا زعيم شلتى mp3

يتحميل اغنية سيعد الهوا انا زعيم شلتى , سمعنا اغنية سعيد الهوا انا زعيم شلتى 
أغنية سعيد الهوا الجديدة زعيم شلتى ,الفنان الشعبى سعيد الهوا زعيم شلتى 
الاغنية الشعبية زعيم شلتى , مهرجان سعيد الهوا زعيم شلتى , تنزيل أغنية سعيد الهوا زعيم شلتى ,كلمات اغنية سعيد الهوا الجديدة زعيم شلتى
اغنية سعيد الهو الجديدة 2015 
mp3

اغنية سعيد الهو



كلمات الاغنية 

 انا زعيم شلتى والقعدة دى قعدتى 
قاعد كدة على القهوة  دخلت الحكومة على سهوة 
قالى شغال اية قلتلة مطرب يابية
فتشنى ملقاش معايا غير 130 جنية 
خدونى على القسم دوغرى 
سالونى عن اسمى وعمرى 
ولما اتحروا عنى بالكمبيوتر والكشوفات 
لقوا عندى قضية 
طلعهالى الوزير الجديد من الصيف اللى فات 
وكمان عليا حكم وان السبب الشيكات 
انا عاوز اقول نصيحة من تلت اربع كلمات 
اللى خايف من الفضيحة 
ميمضيش على شيكات 
مع السلامة 
انا اللى كنت ماشى والناس بتقول عليا 
دا انا شاب سليم ياعم وذمتة مية المية المية المية 
انا جيت مرة اتزنقت 
واحتاجت يوم قرشين ملقتش ياناس قدامى 
غير سلف ودين 

معلومات عن سعيد الهوا 

سعيد الهوا هو فنان شعبى من مدينة الاسكندرية  كان معرفتة مقصورة فقط 
على الافراح الشعبى والليالى  اشتهر بسبب اغنية لة على موقع اليوتيوب وهى اغنية سعيد الهو ويرجع سبب شهرة اغنية سعيد الهوا لعدة اشياء بداية من قصة شعرة الغريبة وكلماتة الغير معروفة مثل كلمة امبلية والغدارة حتى اصبح الامبلية اشهر الكوميكسات على الفيس بوك استضافة الفنان رامز جلال فى برنامجة رامز واكل الجو هذا العام مما جعل كتير من الناس يتسألون من هو سعيد الهو؟!!!!



لتحميل الاغنية اضغط هنـــــــــا



0 التعليقات :

إرسال تعليق

ضع تعليق اذا أعجبك الموضوع

ضع تعليق اذا أعجبك الموضوع

 
Design by myphone ماى فون : ق,ب,م