الخميس، 20 أغسطس، 2015

تحميل اغنية كريم محسن مرت ايام mp3


تحميل اغنية كريم محسن مرت ايام ,سمعنا اغنية كريم محسن مرت أيام 
أغنية مرت ايام  كريم محسن mp3 ,تنزيل أغنية كريم محسن مرت ايام 
تنزيل اغنية مرت ايام لكريم محسن mp3, كريم محسن مرت أيام 
كلمات اغنية مرت ايام ,كريم محسن كلمات اغنية مرت ايام 
الاستماع الى اغنية كريم محسن مرت الايام ,يوتيوب اونلاين مرت أيام 



صور كريم محسن 2016

كلمات الاغنية  

فعنيكى عارفة انا شوفت اية 
شوفت حلم انا نفسى فية 
كنت عايش طول حياتى مش لاقية 
من يومها حبيتك قوام  فاكر انا كل الكلام
 حتى لون لبسك يوميها مش ناسية 
فى عنيكى عارفة انا شوفت اية
 شوفت حلم انا نفسى فية 
كنت عايش طول حياتى مش لاقية 
من يومها حبيتك قوام فاكر انا كل الكلام 
حتى لو لبسك يوميها مش ناسيها 
مرت ايام مقدرتش افكر غير فى عنيكى وفيكى وليكى
 ودة اللى لقتنى فية 
حتى الاحلام لشهور بعديها انا كنت بشوفك ديما على طول فيها 
وحبك عشت لية 
عارفه بحكى دا كله ليه والنهارة دة هيبقى اية
 احلى ذكرى لحب هنعيش فية سنين
 وقلبى دة اللى بحب بية كل سنة بقى وانتى فية 
ياللى بيكى عرفت قيمة قلبى اية 

مرت ايام مقدرتش افكر غير فى عنيكى وفيكى وليكى 
ودة اللى لقتنى فية 
حتى الاحلام لشهور بعديها انا كنت بشوفك ديما على طول فيها وحبك عشت لية




  أوهنــــــــــــــــــــــــا
 

0 التعليقات :

إرسال تعليق

ضع تعليق اذا أعجبك الموضوع

ضع تعليق اذا أعجبك الموضوع

 
Design by myphone ماى فون : ق,ب,م